Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


ÁFSZ

I. A WEBÁRUHÁZBAN LEADOTT MEGRENDELÉSEK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI


A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Vöröskő Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által az Euronics Webáruházban nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló), valamint a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek)

Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató által üzemeltetett www.euronics.hu webcímen található elektronikus piactéren keresztül történik.

Az ÁSZF IDE kattintva pdf-formátumban. Letölthető mellékletek: 1. sz. melléklet2. sz. melléklet3. sz. melléklet4. sz. melléklet

1.) Magunkról

A www.euronics.hu műszaki webáruházban lehetőség nyílik szórakoztató és háztartási elektronikai termékek széles választékából kényelmesen és kedvező áron vásárolni elektronikusan leadott megrendelés útján.

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, melyek segítségével Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhatják, kiválaszthatják és megvásárolhatják a keresett terméket.

Szolgáltató:

A Vöröskő Kft., mint Szolgáltató adatai:

Cégnév: Vöröskő Kft.
Székhely:: 8200 Veszprém, Pápai út 36.
Ügyvezetők:

Fazekas Zsolt önállóan,
Hunyady László, Kóbor Attila együttesen Fazekas Zsolttal

Cégjegyzék szám: 19-09-513341, bejegyezte a Veszprémi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 10233342-2-19
Kamarai regisztráció: Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Regisztrációs száma: VE10233342
Tárhelyszolgáltató adatai: Vöröskő Kft.

 

Elérhetőségek:

Levelezési cím: 8200 Veszprém, Pápai út 36.
Telefon: +36/1/411-8434
E-mail: ugyfelszolgalat@euronics.hu

 

Személyes ügyintézés helye: Euronics üzleteinkben, melyek elérhetőségeit az 1. számú melléklet tartalmazza.

Vásárló:

Szolgáltatásunkat minden cselekvőképes természetes személy (fogyasztó) és jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, illetve a jelen weboldalon közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.

2.) A Felek közötti szerződés létrejötte, készletadatok

2.1. Készletadatok, Termékelérhetőség, Ár megjelölése

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a honlapon feltüntetésre kerülő árak és a készletre vonatkozó információk csupán tájékoztató jellegűek, ugyanis termékkínálatunk és raktárkészletünk - beszállítóink készletváltozása és az értékesítés folyamatossága miatt - folyamatosan változik.

A weboldalon megjelenő vételár megváltoztatásának jogát fenntartjuk, akként hogy a vételár módosítása azonnali hatállyal életbe lép a weboldalon történő módosítással.

Az árukészlet adatait rendszerünk a munkanapot követően frissíti, így előfordulhat az, hogy a megrendelése leadásakor az adott áru raktárkészlete időközben már elfogyott. Erről a Vásárlót e-mailben tájékoztatjuk, és jogában áll a megrendeléstől elállni.

A konkrét termékelérhetőségéről Ügyfélszolgálatunk munkatársai tudnak tájékoztatást adni.

A weboldalunkon feltüntetett áraink a www.euronics.hu webáruházban leadott megrendelések esetében érvényesek. A www.euronics.hu webáruházban kínált termékek nem a webáruházban, hanem a Szolgáltató által üzemeltetett EURONICS Műszaki Szaküzletekben történő megvásárlásának esetére vonatkozó árak eltérhetnek a webáruházban feltüntetett ártól.

2.2. A rendelés leadásának menete

A kiválasztott termékeket a Vásárló virtuális kosárba helyezi a "KOSÁRBA" gomb megnyomásával. A gomb megnyomását követően egy ablak ugrik fel, melyen a Vásárló a „termékbiztosítás” címszó alatt legördülő menüben választhat a termékhez termékbiztosítást. Ezen az ablakon további két gomb található: a „VISSZA A VÁSÁRLÁSHOZ” gomb megnyomásával a Vásárló tovább böngészhet a webáruházban, míg az „UGRÁS A KOSÁRRA” gomb megnyomást követően a felugró ablakban arról tájékoztatjuk a Vásárlót, hogy a terméket sikeresen beraktuk a kosárba.

Az „UGRÁS A KOSÁRRA” gomb megnyomását követően a vásárló áttekintheti a kosár tartalmát, a kiválasztott termék nevét, az esetlegesen kiválasztott termékbiztosítás-szolgáltatás tényét, a termék mennyiségét és a termék árát. Az áttekintés tartalmazza a megvásárolni kívánt termékért és szolgáltatásért fizetendő bruttó összeget, beleértve a szállítás költségeit is. A „KOSÁR KEZELÉSE” gomb megnyomásával a Vásárló továbbléphet.

A következő képernyőn a már regisztrált Vásárló e-mail címével és jelszavával, vagy Facebook, illetve Google fiókadataival beléphet fiókjába, ennek hiányában új fiókot hozhat létre, vagy regisztráció nélkül is vásárolhat.

Az új fiók létrehozása során a vásárló megadja a szerződéskötéshez szükséges adatait. A regisztráció során a vásárlónak lehetősége van hírlevélre feliratkozni. Az adatok kitöltését követően a Vásárló akkor tudja a fiókját létrehozni, ha kipipálja, hogy elolvasta és elfogadta az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót és rákattint a „REGISZTRÁCIÓ ÉS FOLYTATÁS” gombra.

Az „ÁTVÉTELI MÓD KIVÁLASZTÁSA” gombra kattintva a Vásárló kiválaszthatja, hogy mely EURONICS üzletben kívánja személyesen átvenni a terméket. A vásárló választhatja azt is, hogy a terméket PostaPontra kívánja megkapni, vagy futárral kéri házhoz szállítani.

Az átvételi mód kiválasztását követően a Vásárló a „TOVÁBB” gomb megnyomásával a szállítási és a számlázási címet adhatja meg. Itt lehetőség van arra, hogy a Vásárló magánszemély (fogyasztó) minőségében vásároljon, vagy cég nevére kérjen számlát. Utóbbi esetén a kizárólag fogyasztót megillető jogosítványok (például az elállási jog, vagy a jogszabályon alapuló jótállási jog) érvényesítése nem lehetséges.

A Vásárló a „TOVÁBB” gomb megnyomásával a „Véglegesítés” oldalra jut, ahol áttekintheti a megrendelése adatait. A rendelés elküldését megelőzően a vásárlónak nyilatkoznia kell arról, hogy a rendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, a Termékbiztosítási feltételeket, valamint hozzájárul a személyes adatainak az Adatkezelési tájékoztató szerinti kezeléséhez. E nélkül a megrendelés nem küldhető el. A vásárló a „MEGRENDELEM” gombra kattintva véglegesítheti a rendelését.

A rendelés véglegesítését követően a Vásárlót tájékoztatjuk a rendelés sikerességéről, számáról, valamint arról, hogy a rendelése részleteit megküldtük az általa megadott e-mail címre.

Webáruházunkban csak háztartásban használatos mennyiséget szolgálunk ki, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy az ezt meghaladó mennyiségű termékre vonatkozó ajánlatot visszautasítsuk.

Rendelés leadását követően automatikus e-mail üzenetben értesítjük a rendelés befogadásáról, ebben rögzítésre kerül a megrendelt termék, a termék mennyisége, a rendelés száma, a szállítás és a fizetés módja és a honlapon közzétett ár. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez az e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának sem a termék ára, sem annak elérhetősége vonatkozásában.

Amennyiben a rendelés befogadásáról az elektronikus üzenet a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél ajánlati vagy szerződéskötési kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

Webáruházunkban a termékek az általános forgalmi adót már tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve. A termék vételára nem tartalmazza a szállítási költséget.

 

A Vásárló a vásárlásról a megrendelésének elküldését követően ún. elektronikus számlát kap elektronikus levelezési címére. Az elektronikus számlát a Vöröskő Kft. állítja ki. Az elektronikus számla egy olyan számla, ami elektronikus jelek formájában tartalmazza a számlaadatokat. Az elektronikus számlát minősített elektronikus aláírással és időbélyeggel ellátva automatikusan bocsátjuk a Vásárló rendelkezésére. Az elektronikus számla csak elektronikus formában állítható ki, továbbítható és tárolható, annak papír alapú kinyomtatott változata eredeti hiteles dokumentumként nem használható. A Vásárló a megrendelése elküldésével kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja az elektronikus számlát. A számla utólagos módosítására nincs lehetőség.

2.3. Adatbeviteli hibák felismerésének és kijavításának technikai lehetőségei

Az adatbeviteli hibáknak a megrendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

  • A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  • A személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) a regisztrációhoz kapcsolódóan bármikor ellenőrizhetők, változtathatók a személyes adatok menüpontban.
  • Kérjük, hogy gondosan töltse ki a számlázási nevet és címet, mert utólagosan nem áll módunkban ezt módosítani.
  • Az Összegzés menüpontban, megrendelés leadása előtt a Vásárló áttekintheti a megrendelése adatait.

A megrendelés elküldését követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja megrendelését, kérjük, jelezze azt az ugyfelszolgalat@euronics.hu e-mail címen, vagy a +36/1/411-8434 telefonszámon! Fontos, hogy a megrendelés elküldését követően ezt mielőbb tegye meg. Amennyiben azt követően törli megrendelését, hogy Szolgáltató már átadta a megrendelt terméket a fuvarozónak, a 4. pont szerinti elállásnak van már csak helye.

2.4. Az adásvételi szerződés létrejötte

A webáruházban online módon (elektronikusan) leadott megrendelés alapján létrejött szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amely szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja azt, és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A megrendelés Szolgáltató részére elektronikus úton történő megérkezése a Vásárló igénybejelentésének (ajánlatnak) minősül. Az igénybejelentésről a webáruház automatikus visszaigazolást küld, azonban ez nem jelenti a Vásárló igénybejelentésének elfogadását.

A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató - a vásárlói igénybejelentést visszaigazoló e-mail üzenetet követően - a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben Vevőnek.

Mind az igénybejelentés, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – vásárló által megadott nem megfelelő e-mail cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy a spam (levélszemét) mappába érkezik meg, a visszaigazolás ebben az esetben is a vásárló számára hozzáférhetőnek minősül. Felhívjuk vásárlóink figyelmét arra, hogy az előbbiekre tekintettel a megrendelés során ingyenes e-mail cím szolgáltatók (pl.citromail.hu, freemail.hu) használata nem javasolt, mivel ezek esetében gyakran előfordulnak a fent említett hibák.

Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten és beszállító általi megrendelése szükséges, úgy a beszállítás várható időpontjáról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót, melyet a Vásárló nyugtáz, vagy elállhat a megrendelésétől.

Ebben az esetben a szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Szolgáltató a szállítás tényleges napját a Vásárló számára visszaigazolta, és Vásárló a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta (nem törli megrendelését).

A szerződés létrejöttét követően, a rendelés bolti átvétele során, a szerződésben meghatározott vételárhoz képest további, vételárat csökkentő kedvezmény (kedvezményes részletfizetési konstrukció, egyedi bolti akciók, kupon kedvezmények stb) nem vehető igénybe.

3.) Szállítási és fizetési feltételek

3.1. Termékszállítás

A webáruházban rendelt termékek kiszállítása kétféle módon történhet: házhozszállítással vagy fix pontra történő szállítással.

Házhozszállítás esetén a rendelt termékek mérettől függően kétféle módon kerülnek kiszállításra: a Magyar Posta Zrt. által postai küldeményként vagy fuvarozócég által.

Amennyiben a rendelése összértéke meghaladja a 999 999 Ft-ot, nem áll módunkban házhozszállítani vagy fix pontra szállítani a megrendelt termék(ek)et. Ebben az esetben csak személyes áruházi átvételre van lehetőség.

Az egyes szállítókra az alábbi szállítási korlátozások érvényesek:

Magyar Posta Zrt. Súly korlátozás: 40kg
Méret korlátozás:

240x240x240cm

Hosszúság, szélesség és magasság összege nem haladja meg a 300 cm-t

Kosár összérték korlátozás: legfeljebb 999 999 Ft
Royal Futárszolgálat Súly korlátozás: nincs
Méret korlátozás: nincs
Kosár összérték korlátozás: legfeljebb 999 999 Ft
Posta Pont Súly korlátozás: 20 kg
Méret korlátozás:

240x240x240cm

Hosszúság, szélesség és magasság összege nem haladja meg a 300 cm-t

Kosár összérték korlátozás: legfeljebb 999 999 Ft

 

A szerződés hatálybalépésétől számított 2-30 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását. (A szállítási határidő a magyarországi márkaforgalmazók készletétől és saját raktárkészlettől függően változhat.)

A Vásárló által megadott téves adatokból eredő hibás teljesítésből vagy hibás/ késedelmes kiszállításból eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A pontos szállítási díjakról információt nyújtunk a megrendelése leadásakor, a rendelése visszaigazolásában, valamint ezek megtalálhatók a webáruház Szállítás menüpontjában. A házhozszállítási díja magába foglalja a megrendelt termék raktártól a rendeltetési cím bejáratáig történő szállítást (door-to-door).

A termék szállításra történő átadásáról e-mail-ben küldünk tájékoztatást.

A Vásárló konkrét szállítási időpontra vonatkozó kérését nem tudjuk figyelembe venni.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a termék(ek) futárnak történő átadását követően a házhozszállítás pontos időpontjának egyeztetését a fuvarozó közvetlenül a Vásárlóval végezi. Sikertelen kézbesítés esetén a fuvarozó legfeljebb még egyszer megkísérli a kiszállítást az újra egyeztetett időpontban. A második sikertelen kísérlet után a termék a központi raktárba visszaszállításra kerül és az ügyfélszolgálat személyesen egyeztet az új szállítási időpontról.

A Magyar Posta Zrt. általi házhozszállítás esetén a Magyar Posta Zrt. munkatársa két alkalommal kísérli meg a kiszállítást, ennek meghiúsulása esetén – a címzett értesítése mellett – a Postán hagyja a csomagot, mely ettől számított 5 munkanapon keresztül átvehető.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a terméket az átvételkor a Vásárló a futárral együtt kibontja a csomagolásból. Kérjük, hogy alaposan nézze át, hogy nincs-e bármilyen sérülés a kiszállított készüléken vagy a termék dokumentációja esetleg hiányos, kérjük kifogását írásban mindenképp jelezze a szállítólevélen! Ezután a Szállító megkéri a Vásárlót, hogy aláírásával igazolja a termék sérülésmentes átvételét.

Ha a Vásárló webáruházunkban új elektromos, elektronikus berendezést vásárol, és azt házhoz szállítjuk részére, a Vásárlónak lehetősége van a vásárolt berendezéssel azonos mennyiségű és azonos használati célú elektromos, elektronikus berendezés háztartásban képződő hulladékát a futárnak átadni és elszállíttatni. A használt termék elszállításának igényét a rendelés során a Szállítási cím Megjegyzés rovatában jelezheti az alábbi megjegyzéssel „Használt termék elszállítását kérem”, vagy az ügyfélszolgálatunk felé jelezheti e-mailben vagy telefonon a rendelés leadását követő 24 órán belül, az alábbi adatok megadásával: Rendelésszám, Elszállítandó termék kategóriája, pl: Hűtő, Mosógép. Az elszállítandó terméket minden esetben szállításra kész állapotba kell hozni (lekötni a hálózatról, vagy gázról, le kell engedni belőle a vizet, könnyen hozzáférhető helyre kell tenni). A használt termék elszállítása nem minden esetben az új termék megérkezésekor történik. Egyes esetekben külön időpontban tudjuk elszállítani a használt termékeket. Amennyiben a futár nem tudja elszállítani azonnal, az elszállítás időpontjáról az ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat.

AkTUÁLIS

Jelenleg nem áll módunkban rendeléseket teljesíteni

3.2. Személyes átvétel

A Vásárlónak lehetősége van a terméket a megrendelése során általa megjelölt Euronics műszaki áruházban személyesen átvenni.

Vásárlóinkat e-mailben tájékoztatjuk arról az időpontról, amikortól lehetőség van a terméket átvenni Euronics műszaki áruházban.

A megrendelt terméket a szállítási értesítéstől számított 14 naptári napig tároljuk, amennyiben ezen időtartamon belül nem kerül átvételre, és a Vásárló nem jelzi írásban az ügyfélszolgálat felé a későbbi átvétel igényét, úgy a megrendelés törlésre kerül, melyről elektronikus üzenetben értesítjük, és az esetlegesen már átutalt vételárat visszautaljuk.

3.3. Csomagolás

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

3.4. Vételár megfizetése

Ön az alábbi fizetési formák közül választhat:

  • Házhozszállítás esetén
    (Ha akár egy, akár több terméket együttesen tartalmazó rendelése eléri vagy meghaladja az egy millió forintot, akkor Ön csak személyes átvétel során üzletünkben fizethet!)< >a rendelés leadásakor bankkártyával,átvételkor készpénzzel
  • Személyesen, áruházunkban történő átvétel esetén:< >készpénzben,bankkártyával,Euronics vásárlási utalvánnyal,Áruházainkban személyesen igényelt áruhitel segítségével (melynek feltételeiről az áruházakban elhelyezett tájékoztatókból vagy személyesen értékesítő kollégáinktól kaphat részletes felvilágosítást)”a következő fizetési eszközökkel:< >Edenred Ajándék kártyaOTP „Cafeteria” kártyaaz alábbi utalványokkal:
    • EDENRED Utalványok
      • „Ajándékutalvány” (kultúra, bútor-elektronika, univerzális, multi)

 

Áruházunkban történő személyes átvételkor lehetőség van a fenti fizetési módokkal/eszközökkel történő kombinált fizetésre is.

3.4. Az EURONICS Facebook oldala

A Vöröskő Kft. Facebook oldalán https://www.facebook.com/euronics.hu a látogatók kommenteket tehetnek, üzeneteket küldhetnek társaságunk számára, ennek keretében személyes adatokat adhatnak meg.

A Facebook oldalon a személyes adatok kezelését a Facebook is végzi. Ha információt szeretne kapni a Facebook adatkezelésről, úgy kérjük, olvassa el a Facebookadatkezelési szabályzatát!

A Vöröskő Kft. által kezelt adatok köre: minden olyan adat, melyet az érintett a kommentjével, üzenetének elküldésével önkéntesen ad meg, továbbá a publikusan elérhető profiladatok, amennyiben az érintett a Facebook oldalt bekövette avagy kedvelte.

Társaságunknak nincs ráhatása, hogy a publikusan elérhető profil esetében mely adatok elérhetőek, erre vonatkozó beállításokat az érintett tudja megtenni az alábbi linken keresztül: https://www.facebook.com/settings?tab=privacy.

Az adatkezelés célja: a vásárlói reakciók kezelése, kérdések megválaszolása, valamint - amennyiben az érintett a Facebook oldalt bekövette vagy kedvelte - a Facebook oldalunknak, akcióinknak és termékeinknek a megosztása, illetve lájkolása.

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről a GDPR 6. cikk (1) a) pontja és az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja rendelkezik.

Az adatkezelés időtartama: az érintett kérésére történő törlésig, azzal, hogy adatkezelő a személyes adatokat legfeljebb 5 év elteltével törli.

Fentieken felül a Facebook statisztikai adatokat is szolgáltat részünkre, melyek adott személyhez nem kapcsolhatók, így pl. korra, nemre, életkorra, lakóhelyre vonatkozó felhasználói adatok. Ezen adatok a saját oldalunk fejlesztésére szolgálnak.

 

4.) Vásárlói tájékoztatás a vásárlástól való elállás, felmondás jogáról

KÉRJÜK, FIGYELMESEN OLVASSA EL!

Amennyiben Ön a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (fogyasztó), 30 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltató és Ön között jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéstől. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Nem illeti meg a Vásárlót elállási jog:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésében foglalt esetekben, így például:

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (így például: elektromos fogkefe, haj-és szakállvágó, epilátor, tartós szőrtelenítő készülék stb.);
    Nem várható el az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.
    Amennyiben a fogyasztó még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.; több termék szolgáltatása esetén attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Vöröskő Kft.,
8200 Veszprém, Pápai út. 36.,
E-mail: ugyfelszolgalat@euronics.hu

Ebből a célból felhasználhatja jelen ÁSZF 3. számú mellékletét képező elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, nyilatkozatát ügyfélszolgálatunkkal is közölheti az alábbi telefonszámainkon: +36 1 411 8434 / +36 20 890 0100.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni, kivéve, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Személyes ügyintézés esetén, bármelyik áruházunkba vissza tudja vinni a készüléket. Áruházaink elérhetőségét az 1. melléklet tartalmazza.

Amennyiben Ön ezt kéri, Magyarország területéről ingyenesen visszaszállítjuk a terméket az Euronics szerződött szállítópartnerével. Az ingyenes elszállítás csak 5 000 Ft feletti vételáru termék esetén vehető igénybe és kizárólag abban az esetben, ha a termék kiszállítása a megrendeléskor házhozszállítással történt. Amennyiben élni szeretne ezzel a lehetőséggel, úgy ezt elállási/felmondási szándékát tartalmazó nyilatkozatának elküldését követően, külön kell kérnie az ügyfélszolgálati telefonszámaink egyikén: +36 1 411 8434, +36 20 890 0100. Amennyiben elállási/felmondási szándékát telefonon keresztül jelzi ügyfélszolgáltunk felé, úgy ezzel egyidőben jelezze ingyenes elszállítási igényét is kollégáink számára.

Amennyiben nem él, vagy a fentiek alapján nem élhet az ingyenes visszaszállítási lehetőséggel, úgy a termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ebben az esetben a terméket a szállító cég igénybevételével (postai úton vagy futárral) cégünk központi raktárának címére küldje, mely a következő:

2225 Üllő, K-Sped krt. 1. .Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megfizetett valamennyi szolgáltatás vételárát. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, elállás esetén a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ez a szabály nem vonatkozik arra az esetre, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék visszaérkezésekor állapotát haladéktalanul megvizsgáljuk annak érdekében, hogy használata nem haladta-e meg a szükséges mértéket. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy meghaladta, és ezáltal a termék értéke csökkent, úgy a csökkenés mértékéig igényünket érvényesíteni fogjuk Ön felé.

5.) Jótállás, szavatosság